Mida küsitakse lühinumbrilt 12550 kõige sagedamini?

Kui internetiühendust ja www.tpilet.ee lehekülge käepärast ei ole, saab bussiliiklust puudutavatele küsimustele vastuse tasuliselt infonumbrilt 12550. Toome välja viis küsimust, millega kõige sagedamini meie poole pöördutakse, ja vastused neile.

1) Kas bussi unustatud asjadel on kindel kogumispunkt?
Kahjuks ei, bussi jäetud asjade osas tuleb võtta ühendust bussifirmaga. Bussifirma kontaktid leiad bussipileti ülaosast.

2) Kas piletit saab ümber vahetada?
Piletit ümber vahetada pole võimalik, küll aga saab tagastada sobimatu pileti ja osta uue.

3) Kas bussifirmad aksepteerivad piletit telefonist?
Hetkel aktsepteerivad digitaalset piletit Lux Express Estonia ja Eesti Buss, teiste vedajate puhul on nõutud paberpilet.

4) Mida teha, kui pilet on ostetud algpeatusega ühest peatusest, ent peale soovitakse tulla teisest peatusest?
Pilet tuleb soetada reaalse pealetuleku peatusega, sest bussijuhil ei ole võimalik arvestada reisijatega, kes on ostnud pileti algpeatusest, ent soovivad tulla peale vahepeatusest. Sobimatu algpeatusega pileti saate vajadusel tagastada ja soetada uue pileti.

5) Kas bussijaamades on võimalik internetist ostetud piletit välja printida?
Jah, kõikides Tpileti müügipunktides on võimalik piletite väljatrükk kassast nende lahtiolekuaegadel, Tallinna ja Tartu bussijaamas ka piletimüügiautomaadist. Bussijaam, mis täna Tpileti müügisüsteemi ei kuulu, on Kuressaare.

Infotelefon töötab igapäevaselt ajavahemikus 8.00 – 20.00. Kõne maksumus on 0,30 €/minut, millele võib sõltuvalt helistaja kasutatavast lepingupaketist lisanduda telefonioperaatori kõnealustustasu ja kohaliku kõne maksumus.